2011. május 31., kedd

A hónap kedvencei #1 május

Ebben a sorozatban a kedvenceimet olvashatjátok majd, amit az elmúlt hónapban szerettem. Tárgyak, termékek, hangulatok, programok. Minden ami megragadott az adott hónap során.
Jöjjenek is a  májusi kedvencek :)



Hát nem szépségesek?

  • Lovely Pink Passion ajakbalzsam - mmm isteni az illata!
  • Himalaya Herbals tápláló kézkrém - sok kézkrémet használok, ez az eddigi legjobb
  • Gyönyörű baglyos nyakláncaim Judittól http://fercmuvek.blogspot.com/
  • Steve Berry: A Templomosok öröksége. Imádom a történelmi, nyomozós, kincskeresős, rejtélyeket megoldós, kalandos, izgalmas könyveket!
  • Szegedi Borfesztivál - hangulat, és finom borok megismerése. munka és élvezet
  • Énekel az ország - már írtam róla korábban, a felkészülést és az előadást is nagyon élveztem, szuper volt
  •        
    Élőben még szebb :)
  • Cipellőm a Deichmannból - nem tudtam ott hagyni...
  • Melegítő napsugarak - végre! Most már csak egy kis színt kellene magamra szedni, mert szégyen, hogy milyen hófehérke vagyok :(
  • Új frizura - soha nem volt még ilyen rövid, a vállamig ér. Most nagyon jól érzem magam így :)

Ezek voltak a kedvenceim májusban. Ti mit szerettetek legjobban? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése