2011. július 1., péntek

DM utazó táska 100 pontért

Nekem arról a szóról, hogy utazó táska, egy nagy sporttáska vagy bőrönd jut eszembe... Itt persze nem erről van szó, hanem egy kis utazó szettről. A dm legújabb 100 pontos táskája benne ajándékokkal. Én kiváltottam, és megmutatom mit találtam benne. Ha gyűjtöd a pontokat, érdemes elgondolkodni rajta, hogy kiváltod-e. Én szeretem az ilyen akciókat.


Sajnos a saját képeimet nem tudtam a fényképezőgépről feltölteni, ezt a képet a dm oldaláról szedtem, és a tartalom csak egy részét mutatja.

Tartalma:
  • Colgate Sensitive Pro-Relief fogkrém
  • Wilkinson eldobható borotva
  • Blend-a-med mini fogkrém
  • JimJams antibakteriális nedves törlőkendő
  • Palmolive Aroma Therapy Absolute Relax tusfurdő minta
  • Silan Aroma Therapy Perfume Pearls - Bali Sensation öblítő minta
  • Persil Color Brilliance gél minta
  • 6 féle termékre 25%-os kedvezményre jogosító kuponok
  • 10%-os vásárlási végösszeg kupon 4000 ft feletti vásárlás esetén
  • Mindez egy lila piperetáskában.
Szerintem a fogkrém és a törlőkendő miatt megéri kiváltani.


1 megjegyzés:

  1. jó,hogy ezt közzétetted,szerintem én is kiváltom ezt a kis csomagot:)

    VálaszTörlés