2011. július 23., szombat

Irattartó mappa textilből

A Csináld+ oldalon találtam ezt az irattartót, és mondanom sem kell, hogy nagyon megtetszett. Imádom a papírokat, mappákat, füzeteket. Emlékszem régen azért vártam az iskolakezdést, mert akkor előtte lehet menni a papír-írószer boltba és lehet válogatni. Micsoda kánaán volt! A sok szép toll, ceruza, füzet. Még a bőség zavara se riasztott el, nagyon szerettem. :)


De térjünk vissza az irattartóra.     Ő lenne az:



Az elkészítéshez szükséges holmik: textil, olló, cérna, tű, gomb, varrógép

A pontos elkészítést, lépésről lépésre megnézhetitek itt.


Én biztosan csinálok párat, majd utólag beszúrom ide a képet róluk, ha elkészültek.

Hogy tetszik? Kedvet kaptatok hozzá?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól néz ki!
    És én is imádtam az ápiszba menni - ez egyébként most is tart, ha nem is veszek semmit, akkor is jó megnézegetni a tollakat, belelapozni néhány füzetbe.

    VálaszTörlés