2011. október 16., vasárnap

Interjú és játék - Mirtusz ékszer


Kérlek mutatkozz be azok kedvévért, akik még nem ismernek.
Mikitovics Katalin vagyok egy Szabolcs megyei településen Nagyhalászban élek családommal. Jelenleg könyvelőként dolgozom, két lányom van. Nagyobb 19 éves festő szakon végzett egy művészeti szakközépiskolában, egyetemista Miskolcon. Kisebb lányom 14 éves elsős középiskolás.

Mióta része az életednek az ékszerkészítés? Honnan indult a Mirtusz ékszer?
A kézművességgel gyerekkorom óta foglalkozom valamilyen szinten. Sokáig virágkötészet töltötte ki az életem, aztán folyamatosan, vagy inkább párhuzamosan jött az ékszerkészítés.
Szerintem, ahogy ez lenni szokott, először csak ismerősöknek, barátoknak, rokonoknak készítettem őket ajándékba, aztán már idegeneknek is, akinek tetszett amit csinálok, eladásra is. A virágokat nagyon szeretem, a mirtuszt pedig különösen, mert gyönyörű fehér virága van, és olyan őszinte, tiszta, egyszerű, de szép virág. - Ezért választottam ezt a nevet: "Mirtusz ékszer".

Hogyan készülnek az ékszereid? Előzetes terv, vagy hirtelen ötlet alapján?
Ezüstözött, vagy lakkozott (bevonatos) vörösréz dróttal készítem őket. Gyakran használok gyöngyöt ,ásványt, textilt, vagy bármit amiben fantáziát látok. Már nem emlékszem, de azt hiszem egy fülbevalót készítettem elsőként. Nagyon sok ékszert készítettem, az egyszerűektől a bonyolultakig minden félét.
                                                   
Soha sem készítek tervet, az ötletek mindig menet (készítés) közben alakulnak ki. Ezektől kivétel, ami megrendelésre készül, vagy a megrendelőnek van elképzelése mit szeretne. Az alapanyagaim nagy részét Németországból szerzem be, de van néhány szuper hobby bolt itthon is.

Milyenek a vásárlók visszajelzései? Sikerül eltalálnod amit szeretnének?
A vevőim, vagy , akiket megajándékozok gyakran beszámolnak róla, hogy mióta viselik az ékszereimet sokkal jobban érzik magukat. Tudni kell, hogy a réznek, ezüstnek és ásványoknak gyógyító hatása van egyébként is.

Mi volt a legnagyobb kihívás, legbonyolultabb kérés amivel megkerestek?
Egy esküvőre kellett szettet készítenem, valamilyen magyar mese motívummal, azt hiszem sikeresen megoldottam... A menyasszony szerint. Az ékszerkészítés számomra soha sem munka, nagyon nagy örömmel, és várakozással fogok mindig a készítésnek, hogy milyen lesz, ha elkészül...

Vannak kedvenceid a készített ékszerek közül?
Nagyon szeretek esküvői ékszereket készíteni, másodikként pedig a gyerekeknek készítem nagy örömmel az ékeiket. Félre ne értsd mindenkinek örömmel készítek bármit... Minden ékszer hozzám nő készítés közben, minden szeretetemet bele szoktam drótozni.

Mi a következő terved, célod, amit el szeretnél érni az ékszerkészítés területén?
Nagyon boldog vagyok, ha örömöt okozhatok ékszereimmel, szeretem a kihívásokat, sokáig szeretném még folytatni ezt a tevékenységet. Sokat kell még tanulnom, újabb és újabb dolgokat szeretnék megismerni...

Köszönöm az interjút, nézegessétek ékszereimet, forduljatok bátran kérdéseitekkel hozzám. Elkészítem álmaitok ékszerét, ha szeretnétek...

Én is köszönöm az interjút és további sok sikert kívánok!


További képekért, információért és rendelésért látogassatok 
JÁTÉK !!!

Kati felajánlott egy gyönyörű karkötőt, amit egy szerencsés megnyerhet közületek. 
Íme a nyeremény


Ehhez csak egyetlen feltételt kell teljesíteni, jelentkezni kell! :)


A bejegyzés alatt kommentben írjátok meg a neveteket és az email címeteket


A játék egy hétig, október 23-ig tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése