2011. november 16., szerda

Invito, a holland szerelmem



Na most a címből biztos hogy rájöttetek, miről is van szó. :) 
Az Invito egy holland cipőmárka. A cipők mellett táskákat és kiegészítőket is találunk náluk. Nekem nagyon tetszenek a termékek, nézzetek szét s honlapjukon: ITT 

A lényeg, hogy a táskáikat itthon elég sok second hand üzletben (turiban :D) meg lehet találni, kifogástalan állapotban! Legalábbis Szegeden biztosan. Be kell vallanom, hogy ma a harmadik Invito táskámat vettem meg... :) De nagyon szeretem őket. 

Néhány kép ízelítőül:




Tetszenek? Ha igen, érdemes szétnéznetek pár jobb second hand üzletben. :) 

8 megjegyzés:

  1. hol szoktál ilyeneket találni Szegeden? :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt Invito csizmim turiból :) 4 évig bírta :)

    VálaszTörlés
  3. Sziporka, nekem csizmát még nem sikerült találni :( Mármint a méretemben. Egyébként a táskák is tartósak, jó minőségűek, mert a 3-ból 2-t már jó pár éve nyúzok. :)

    Elena, a Nagyáruház passage-ában több turiban is láttam, illetve az SZTK buszmegállójánál is van egy turi, ott is szinte mindig van pár darab. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van egy Invito táskám pár éve. épp most cseréltem ki a cipzárját, mert elromlott. De annyira szeretm, hogy inkább megvarrtam.

    VálaszTörlés
  5. óóó,miért kell csábítani mindig a rosszra? :D az SZTK buszmegállóhoz az,ahova lépcsőn kell felmenni,ugye? na már megvan hogy merrefelé fogok nézelődni 2 óra között :))

    VálaszTörlés
  6. Nóra, igen, azaz! :)
    Berta, ezt meg is értem. Nekem elég sok (nah jó, nagyon sok) táskám van, és ezek a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  7. Én ma vettem egy invito csizmát szintén másodkézből, és ezeket a hozzászólásokat olvasva teljesen megnyugodtam ^^

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok, én is tegnap jutottam hozzá egy feket Invito táskához, amilyent a fenti képen látunk, steppeltet, csak a képen itt bézs van, amire fájt is volna a fogam, de nem kaptam..:( Én is Szegeden a Nagyáruháznál vettem. Vadonat ÚJ állapotban, 3500,-jó magyar forintért. Ami igen csak jó,mert a honlapjukon 40Euro. :)

    VálaszTörlés