2012. január 17., kedd

Hogy ne csússzon le...

... a válladról a felső. :) 
Biztosan nektek van vagy volt már olyan pólótok, ruhátok, ami mindig lecsúszott a vállatokról. Nekem is van, és borzasztóan idegedesít, hogy állandóan húzgálni kell. Előfordult, hogy az ilyen felsőimet pár öltéssel odavarrtam a melltartó pántjához, de ez nem a legjobb megoldás, ha például valahol le kell vetkőzni (pl. próbafülkében). A Pinteresten találtam ezt a képet, ami jobb megoldást kínál a problémára. 
Igaz, hogy ezt is hozzá kell varrni egy kicsit a felsőhöz, de ha kell egyszerűbb levenni, és ha visszaöltözöl akkor újra csak odacsatolod a pánthoz és mehetsz. Nem kell varróskészletet tartani a táskában. :)

Kép forrása: Pinterest

2 megjegyzés:

  1. Köszi Emma! Ez tényleg jó ötlet...csak egyszer kell megvarrni! Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet! :) Bár én inkább attól őrülök meg, ha egy vállpántos póló alól csúnyán kilóg a melltartó csipkés/díszített (kosár) része, mert olyan megoldású a fazon... :S Az, hogy a pánt kilóg, nem különösebben zavar. Rövid- vagy hosszú ujjú felsők alól nekem nem szokott kilátszani, de lehet, hogy azért, mert eleve olyan melltartót keresek mindig, aminek inkább oldalt vannak a pántjai.

    VálaszTörlés